mgr Katarzyna Seliga
Pełnomocnik Rektora
ds. osób niepełnosprawnych
Strona naszej Uczelni dostosowana jest do potrzeb osób posługujących się Polskim Językiem Migowym, W prawnym dolnym
rogu widnieje ikona, dzięki której istnieje możliwość bezpośredniego skontaktowania się z Tłumaczem Języka Migowego bądź za
pośrednictwem strony internetowej tłumacz.migam.org.. Połączenie z tłumaczem PJM usprawni przeprowadzenie rozmowy z
pracownikami w każdym dziale funkcjonującym na ANSB tj. Biuro Obsługi Studenta, Biblioteka, Biuro Karier.
Na stronie Naszej Uczelni dostępny jest również Wirtualny Asystent Rekrutacji oraz - Wirtualny Asystent Obsługi Toku Studiów.
Każdy z nich jest systemem automatyzacji interakcji opartym o sztuczną inteligencję i usprawniającym proces obsługi studentów
w codziennym toku studiów.
Obydwaj Wirtualni Asystenci dostępni są w postaci czatbotów w odpowiednich do ich zakresu sekcjach i podlegających im
zakładkach tj.:
W trzech Budynkach ANSB (Budynek C, Budynek E, Budynek F) przy wejściu, po lewej stronie na wprost szatni, zlokalizowane są
infokioski w pomarańczowym kolorze obudowy. Infokiosk stanowi pomoc w szybkim i prostym odnalezieniu informacji
dotyczącej procesu obsługi studiów. Student z łatwością odnajdzie drogę do interesującego go pomieszczenie czy dowie się,
gdzie załatwić interesującą go sprawę związaną z tokiem studiów. Dzięki wspomnianym wyżej Asystentom WAR i WAOTS oraz ekomunikatom informującym m. in. o zajęciach, zmianach dotyczących przesunięcia terminu lub miejsca wykładu/ćwiczeń,
zarządzeniach rektora, ogłoszeniach i wydarzeniach, które mają się odbyć na uczelni.